Το Σάββατο 27 Ιουνίου, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας επισκέφθηκε τις εγκαταστάσεις του Κέντρου Νεότητος της Ιεράς Μητροπόλεως. Ξεναγήθηκε υπό του Θεοφιλεστάτου Αγίου Στρατονικείας κ. Στεφάνου στους χώρους των εγκαταστάσεων και ενημερώθηκε υπ’ αυτού δια την εύρυθμη λειτουργία και όλη την τακτοποίηση ώστε όλα να είναι έτοιμα την Δευτέρα 29 Ιουνίου για την υποδοχή των παιδιών της πρώτης σειράς. Ευχήθηκε δε τα παιδιά να έχουν ένα καλό καλοκαίρι υπό την σκέπη και προστασία της Παναγιάς του Κάστρου!
